ایوانکا ترامپ، مشاور سابق رییس جمهور آمریکا، این روزها چه می‌کند؟

از زمانی که دونالد ترامپ کاخ سفید را ترک کرد، ایوانکا در بسیاری از رویدادهای اجتماعی سطح بالا حضور نداشته است

ایوانکا ترامپ روز چهارشنبه ۸ نوامبر در دادگاه پدرش دونالد ترامپ برای شهادت حاضر شد- ADAM GRAY/AFP

دختری که مدت‌ها در کنار پدرش در دوران ریاست‌جمهوری جنجالی او ایستاده بود، و از زمانی که دوره ریاست‌جمهوری پدرش با شورش خشونت‌آمیز در ساختمان کنگره آمریکا به پایان رسید، تا حد زیادی کمرنگ بود. ایوانکا، روز چهارشنبه ۸ نوامبر، در دادگاهی در منهتن نیویورک حاضر شد تا در پرونده حقوقی که علیه پدر، دو تن از برادرهایش و سازمان ترامپ، تحت عنوان «کلاه‌برداری مدنی» به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار باز شده است، شهادت دهد و به‌این‌ترتیب یکی از معدود دفعات حضور اجتماعی خود را از سال ۲۰۲۱ ثبت کرد.

ایوانکای ۴۲ ساله که برای شرکت در این دادگاه مهم، ظاهری تک‌رنگ انتخاب کرده بود، یک کت کتانی به رنگ آبی سرمه‌ای ۴۵۰ دلاری «ترینا تورک» (Trina Turk) را به همراه شلوار همسانی به قیمت ۲۵۸ دلار با پیراهن کلاسیک سفید و کفش‌های جیر سرمه‌ای ۷۵۰ دلاری جیمی چو ترکیب کرده بود.

ظاهر او را یک پالتو کلاسیک کارولینا هررا به همین رنگ تکمیل می‌کرد، کتی که از سال ۲۰۱۷ در کمد لباس او بوده است و به‌تنهایی ارزش چهاررقمی دارد.

سبک ایوانکا را یک کیف‌دستی بزرگ شانل به قیمت حدودی دو هزار و ۵۰۰ دلار تکمیل می‌کرد.

دختر دونالد ترامپ با بی‌اعتنایی موضع گرفت، زیرا ادعا می‌کند علی‌رغم نقش قبلی‌اش به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری، هیچ نقشی در معاملات تجاری پدرش نداشته است.

اگرچه دختر دونالد ترامپ در دادگاه ادعا کرد هیچ نقشی در معاملات تجاری پدرش نداشته است، اما بسیاری از مفسران سیاسی و خبرنگاران اجتماعی معتقدند دوره ریاست‌جمهوری ترامپ که در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید، لطمه بزرگی به شهرت او و همسرش زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نیویورک‌تایمز، علی‌رغم اعلام ایوانکا مبنی بر اینکه به کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ پدرش نمی‌پیوندد، بسیاری از دوستان اجتماعی سابقش او را طرد کردند و از زمانی که پدرش کاخ سفید را ترک کرد، به بسیاری از رویدادهای اجتماعی سطح بالا مثل شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن (مت گالا) و مهمانی پس از اسکار نشریه ونیتی فیر، دعوت نشد.

این زوج همچنین پس از پایان دولت ترامپ به نیویورک بازنگشتند و در عوض به خانه‌ای ۳۰ میلیون دلاری در محله‌ای در نزدیکی میامی که به «پناهگاه میلیاردر» معروف است، در همسایگی تام برادی، خولیو ایگلسیاس و میلیاردرهایی چون کارل ایکان و نورمن برامن، نقل‌مکان کردند.

اگرچه حضور ایوانکا در موقعیت‌های اجتماعی عمومی در سال‌های اخیر کمرنگ‌تر از همیشه بود، اما عکس‌های حساب اینستاگرام او نشان‌دهنده این است که او تلاش می‌کند با خانواده و دوستان نزدیکش وقت بیشتری بگذراند.

از تولد ۴۲ سالگی‌اش که در ویلای شخصی‌ در ایندیان کریک میامی -که با جمعی از دوستانش آن را جشن گرفت- تا دور‌همی خودمانی با کیم کارداشیان و دخترانشان در منزل کیم و مسافرت طولانی تابستانی با جرد کوشنر و فرزندانشان، ایوانکایی را نشان می‌دهند که از حواشی سیاسی گریزان است.

حضور ایوانکا در موقعیت‌های اجتماعی عمومی در سال‌های اخیر به‌قدری کم بود که نشریه فوربز فهرستی از آن‌ها را تهیه کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

۸ نوامبر ۲۰۲۳: ایوانکا ترامپ درست قبل از ساعت ۳۰: ۸ صبح چهارشنبه وارد دادگاه عالی نیویورک در منهتن شد.

۲۰ اکتبر ۲۰۲۳: بزرگ‌ترین دختر ترامپ در جشن تولد ۴۳ سالگی کیم کارداشیان در بورلی هیلز در کنار هیلی بیبر، کیمورا لی سیمونز و لورن سانچز، نامزد جف‌ بزوس، بنیان‌گذار آمازون شرکت کرد.

۱۹ ژوئیه ۲۰۲۳: به گزارش ونیتی فیر، ایوانکا و کوشنر در اکران خصوصی فیلم «صدای آزادی» (Sound of Freedom) به میزبانی دونالد ترامپ شرکت کردند.

۱۴ ژوئن ۲۰۲۳: ایوانکا در جشن تولد ۷۷ سالگی پدرش در رستورانی در بدمینستر، نیوجرسی دیده شد.

۱۰ ژوئن ۲۰۲۳: یک روز پس‌ازاینکه وزارت دادگستری کیفرخواست اسناد طبقه‌بندی‌شده دولت ترامپ را افشا کرد، این زوج در حال رفتن به کنیسه میامی مشاهده شدند.

۴ ژوئن ۲۰۲۳: ایوانکا ترامپ در حال گفت‌وگو با شاهزاده ویلیام در مراسم عروسی ولیعهد اردن، شاهزاده حسین، با رجوه السیف در تابستان امسال دیده شد. کوشنر، کیت میدلتون، جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، و دخترش اشلی بایدن نیز در آن رویداد حضور داشتند.

۶ مه ۲۰۲۳: ایوانکا و کوشنر در یک رویداد «امریکن اکسپرس» در میامی شرکت کردند.

۲۴ نوامبر ۲۰۲۲: این زوج به تماشای بازی فوتبال برزیل و صربستان در خلال جام جهانی فوتبال در قطر نشستند.

۱۷ نوامبر ۲۰۲۲: دو روز پس‌ازاینکه ایوانکا اعلامیه مبارزات انتخاباتی پدرش در سال ۲۰۲۴ را نادیده گرفت، در میامی در حال موج‌سواری دیده شد.

۱۲ نوامبر ۲۰۲۲: ایوانکا در مراسم عروسی خواهرش، تیفانی ترامپ، با مایکل بولوس، تاجر، شرکت کرد.

۸ اوت ۲۰۲۲: پس ازآنچه دیلی میل از حضور این زوج در کلینیک مایو به‌عنوان معاینات پزشکی مرسوم کوشنر خبر داد، عکس‌هایی از این زوج در حال صرف شام در رستوران «بلو داک» (Bleu Duck) در روچستر، مینه‌سوتا، منتشر شد.

۲۸ اکتبر ۲۰۲۲: ایوانکا به همراه برادرش دونالد ترامپ پسر، در مراسم دولتی یادبود ایوانا ترامپ، مادر فقیدش، که به همت رئیس‌جمهور چک در پراگ برگزار شده بود، شرکت کرد.

۲۰ ژوئیه ۲۰۲۲: خانواده ترامپ در مراسم تشییع‌جنازه ایوانا ترامپ، مادر ایوانکا، در شهر نیویورک شرکت کردند.

۵ مه ۲۰۲۲: ایوانکا و کوشنر در یک رویداد «امریکن اکسپرس» در رستوران ایتالیایی کاربن میامی شرکت کردند.

۳۰ نوامبر ۲۰۲۱: ترامپ و کوشنر اولین حضور خود را بر روی فرش قرمز پس از پایان دولت در نمایشگاه مد لویی ویتون انجام دادند، جایی که در ردیف جلو در کنار کیم کارداشیان، فارل ویلیامز و دیگر ستارگان نشستند.

۱۱ اکتبر ۲۰۲۱: ایوانکا و کوشنر ازجمله مهمانان افتتاحیه «مرکز فریدمن برای صلح از طریق قدرت در موزه تساهل اورشلیم» بودند.

۳ اکتبر ۲۰۲۱: ترامپ و کوشنر در سفری به پارک آبی در فلوریدا به همراه سه فرزندشان دیده شدند.

۲۰ ژوئن ۲۰۲۱: کوشنر و ایوانکا ترامپ در باشگاه ساحل جزیره کیاوا در حال گفت‌وگو با نیکی و مایکل هیلی دیده شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump)

۹ مارس ۲۰۲۱: ایوانکا ترامپ برای اولین‌بار پس از ترک کاخ سفید، درحالی‌که داوطلبانه در یک سایت توزیع غذا در آپوپکا، فلوریدا شرکت کرده بود، در کنار کشیش پائولا وایت، مشاور معنوی رئیس‌جمهوری پیشین، دیده شد.

بیشتر از زندگی